بارسلونا نیوز

 

مسوولان باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته اند برای استخدام بازیکن جدید تا ماه ژانویه صبر کنند.

 

به گزارش ایرنا از رسانه های ورزشی اسپانیا، ترکیب بارسلونا برای حضور در فصل جدید لالیگا و مسابقات اروپایی تکمیل است و به همین دلیل بازیکن جدیدی تا ماه ژانویه آینده جذب نمی شود، مگر اینکه مصدومیت شدیدی برای نفرات فعلی اتفاق افتاده و کادرفنی نیاز به جانشینی داشته باشند.
این تصمیم، چند روز قبل به لوییس انریکه سرمربی کاتالان ها اطلاع داده شد و او با مسوولان باشگاه به توافق رسید به رغم خروج پدرو رودریگز و پیوستنش به چلسی، بازیکن جدیدی جذب نشود.
براین اساس باشگاه بارسلونا، جذب ایمن عبدالنور مدافع تونسی تیم موناکو فرانسه که کادرفنی آبی و اناری پوشان اطلاعاتی در خصوص عملکرد وی جمع آوری کرده بود را رد و اعلام کرد تا ماه ژانویه، سرمایه گذاری برای جذب بازیکن صورت نمی گیرد.
هدف بارسلونا و لوییس انریکه، فقط جذب دو بازیکن در سال جاری با هزینه ای نزدیک به 60 میلیون یورو بود که خیلی زود با جذب آردا توران و آلکس ویدال انجام گرفت.
لوییس انریکه علاقمند به ماندن پدرو رودریگز در تیم خود بود و همین مساله، شرایط را تیم های علاقمند به جذب این مهاجم سخت کرده بود که در نهایت چلسی این بازیکن را استخدام کرد.
باشگاه بارسلونا با فروش آداما، دلوفئو و پدرو نزدیک به 46 میلیون یورو دریافت کرد و به نظر می رسید باشگاه از این درآمد برای جذب بازیکنی جدید استفاده نکند.
هیأت مدیره باشگاه معتقد است که تیم، پتانسیلی به اندازه کافی برای موفقیت در فصل جاری دارد و همچنین تنبیه انضباطی از سوی فیفا نیز اجازه نخواهد داد، تصمیم دیگری اتخاذ شود.
در چهار ماهی که از این تنبیه باقی مانده، باشگاه به مطالعه عملکرد مدافعان میانی و نیازها در خط حمله خواهد پرداخت و سپس تصمیم گیری می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: استخدامبارسلونابازیکن جدید

تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 22:43 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.